سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

36.یعنی پنج هزار و چهارصد و اندی روز!

سه شنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۶، ۰۱:۲۷ ب.ظ

همین دیروز بود ابجی کوچولوی کلاس اولی  اگه یه قدم منو از صندلی خودش تو سرویس دورتر میدید میزد زیر گریه که من آبجیمو میخوام.

حالا پیام داده سلام آبجی من رسیدم کرواسی تو فرودگاهم. 

کی تو بزرگ شدی جوجه من؟

مشتاقم برای برگشتنت با بهترین تجربه ها و نتیجه ها..


#واقعا پونزده سال گذشت؟!


بعدا نوشت:

خیلی هاسختی کشیدن ها و تلاش کردن هاش رو دیدن و خودشون رو به ندیدن زدن. خیلی ها وقتی قهرمان کشور شد دیگه هیچ خبری ازشون نشد.خیلی خیلی ازتون ممنونم که فقط با دونستن اسمش رفتید گشتید و حضورش در تیم ملی جانبازان و معلولین اعزامی به مسابقات جام جهانی تیراندازی در کشور کرواسی روتبریک گفتید. جناب قاسمی فقط خواستم بدونید این کارتون خیلی خیلی برام ارزشمند بود. متشکرم

۹۶/۰۶/۲۸
فاطمه ...

نظرات  (۱۴)

اصلا از این موارد، مخصوصا بانوان، مخصوصا تیراندازی، ندیدم خبری پخش بشه... چرا اینقدر کم‌لطفن؟ :/ ان‌شاالله به موفقیتی که مدنظرشونه برسن... 
خواهر قهرمان کشور توی بلاگستان داشتیم و نمی‌دونستیم... :دی
پاسخ:
هم شبکه سراسری  هم استانی  نشونش دادند ولی خب فقط اینا نیستند. خیلی از رشته ها تو هیاهوی فوتبال داخلی و خارجی گم میشن
خیلی متشکر
از بس مشغول تمرین و دانشگاه بود وبلاگش رو باید با بلدوزر خاک برداری کنیم
بنده رو شرمنده کردید ... علی ایحال به عنوان نماینده قرارگاه انقلاب اسلامی وارد این رقابت ها شدن و شایسته تبریک گفتن بودن ... ان شاء الله که بتونن افتخارآفرینی کنن و همه ما رو سربلند .... در باب رسانه هم متاسفانه خبرهای این حوزه خیلی خیلی کمه، اگه وبلاگ و صفحات اجتماعی شما رو دنبال نمی کردم، اصلا نمیفهمیدم که همچین رقابتی هم داره برگزار میشه!!! اون هم در سطح جهانی!
پاسخ:
خواهش میکنم. ممنون از لطفتون. خیلی براش دعا کنید لطفا
یک موردی در مورد رسانه بود که هم خودش و هم سرمربی تیم خیلی ناراحت شدند. وقتی از رسانه ها برای مصاحبه میان بیشتر دنبال کسانی هستند که شناخته شده اباشند.
سرمربیشون میگفت شما با همین بچه ها مصاحبه کنید تا اونا بیان، درسته اینا تجربه های اولشونه ولی اینها هم عضو اصلی تیم ملی اند . میگفتند نه اینا رو کسی نمیشناسه.
۲۹ شهریور ۹۶ ، ۱۵:۲۹ قاسم صفایی نژاد
ان شالله موفق باشند
پاسخ:
ان شاالله
خیلی ممنون و متشکر
هعی ... متاسفانه یا خوشبختانه خودم هم تقریبا تو رسانه کار میکنم (البته نه رسانه های خبری) ... تو حوزه خودمون، سعیم این هستش که مطلبی که کار میکنم، مطلب درست و حسابی باشه، حتی اگه مربوط به نویسنده مطرحی نباشه ... خوشبختانه تو قسمتی که هستم که فعلا مقداری دستم بازه و میتونم این رویکرد رو اجرا کنم ... با این وجود باز هم نکته ی که گفتید، تلنگر خوبی برام بود
پاسخ:
موفق باشید
خواهش میکنم
یک مورد هم یادم رفت که تو نظر قبلی بپرسم و اون هم اینه که این دوره مسابقات دقیقا از کی برگزارمیشه و تا کی ادامه داره و اینکه سایت خارجی پوشش دهنده چه سایتیه، چرا که تو جستجوهای خارجی به سایتی که اطلاعات رو تر و تمیز داده باشه دست پیدا نکردم!، البته سایت فدراسیون خودمون هست، منتهی چون تقریبا داره همه ورزش ها رو پوشش میده، به نظر میاد که کیفیت درست و حسابیه نداره و نمیتونه از حیث فنی، یک رویداد ورزشی رو به معنی واقعی کلمه پوشش بده! سایت ورزش سه هم که باید لوگوش رو بکنه توپ فوتبال و روی توپ بنویسه، "3"!
پاسخ:
میخواستم بگردم که دیگه خودتون زحمت کشیدید
ما معمولا از سایت فداراسیون جانبازان معلولین اخبار رو دنبال میکنیم که خب اونم خیلی مورد استفاده مون نیست چون اخبار قبلش از منبع اصلی به دستمون میرسه دیگه
https://www.paralympic.org/shooting/2017-world-cup/osijek

این سایت رو دیدم و داخلش، برنامه رقابت ها در قالب فایل اکسل وجود داره
لذا دیگه نیازی به جواب برای نظر قبلی نیست 🙏
پاسخ:
خیلی ممنون
ببخشید دیشب به خاطر گرمازدگی زیر سرم بودم دیگه نشد جواب بدم
چقدر هم ماشاالله برنامه ریزیشون دقیق بود. کلاس R4 و R5 تیر میزنه
ان شاالله که کل بچه های تیم با بهترین نتیجه برگردند
ان شاء الله که سلامت باشید. فکر کنم که قبلا ناراحتی معده هم داشتید که ان شاء الله که برطرف شده باشه یا دستکم بهبود پیدا کرده باشه.
این ظاهرا بهتره:
http://results.sius.com/Events.aspx?Championship=Osijek2017WorldShootingParaSportWorldCup20170920OsijekCroatia
پاسخ:
خیلی ممنون متشکر
سلامت باشید
۰۱ مهر ۹۶ ، ۱۹:۵۷ حسن قاسمی
خواهر گرامیتون نفر هشتم شدن و به نظرم همین که تو این سن (با توجه به سن رقبا) تونستن  وارد رقابت ها بشن و به مرحله فینال هم صعود کنن، بسیار ارزشمند هستش ... خداقوت

دو نکته هم تو کلاس R4 بود
1.
http://www.axgig.com/images/27597522409367453108.jpg

اینکه خواهر شما از حیث سنی، خیلی خیلی جوانتر از رقیبان بودن (به جز یکی از رقبا) که طبعا تجربه بیشتری از نماینده ما داشتن، طرف دیگه قضیه اینکه با این سن وارد این رقابت ها شدن و مطمئنا میتونن در آینده بسیار موفقتر باشن، البته دستاورد امروزشون هم دستاورد بسیار بزرگی هستش.

2.
http://www.axgig.com/images/70813902836507061861.jpg
نفر اول مرحله قبل از فینال، تو فینال شده نفر هفتم!...

ان شاء الله که تو R5 موفقتر از R4 باشن ... متاسفانه کلاس R5، آخرین بازی هستش و احساسم اینه که همیشه اولین شرکت کننده ها و آخرین شرکت کننده ها زیر بیشترین فشار روانی تو بازی ها قرار میگیرن
پاسخ:
سلام
ان شاالله همیشه خوش خبر باشید
عالی بود نتیجه ش برای اولین اعزام
خودش که هنوز پیداش نیست
نمیدونم ناراحته یا خوشحاله
R4 ش همیشه کمتر از R5 هست
دعا کنید خودش باشه خسته نشه تا مسابقه بعدیش
راستی سن شرکت کننده ها رو کجا پیدا کردید. من هر چی گشتم پیدا نکردم
۰۲ مهر ۹۶ ، ۰۶:۵۰ حسن قاسمی
سلام علیکم
برای سن بازیکن ها:
تو این سایت که قبلا ارسال کرده بودم:
http://results.sius.com/Events.aspx?Championship=Osijek2017WorldShootingParaSportWorldCup20170920OsijekCroatia

بعد از انتخاب نوع رقابت که در اینجا هدف ما R4 هستش، اسنادی (Documents) رو به صورت جدول بندی شده، میبینید که اولین فایل از پایین (اینکم نگفتم آخرین فایل، از این بابت بود که فکر می کنم اولین فایلی هست که روی سایت قرار میگیره) که تو کادر بعدیش نوشته StartList، تو این فایل تاریخ تولد بازیکنان رو هم قرار دادن.
پاسخ:
سلام
خیلی ممنون
ببخشید که من فعلا نظراتتون رو تایید نمیکنم. این آبجیمون میاد میخونه بعد حواسش پرت حریفاش میشه
شکر خدا کشورهای با تیم کامل به حد نصاب رسیدن و ایران بعد اسلونی و صربستان مقام سوم تیمی R4 رو بدست آورد

راستی شما توی تلگرام پیام داده بودید؟ بین شما و یه بنده خدای دیگه دو به شک شدم
۰۲ مهر ۹۶ ، ۱۱:۳۴ حسن قاسمی
بابت نظرات که مشکلی وجود نداره. از اینکه وقت میزارید و میخونید سپاسگذارم ...
در مورد تلگرام هم بله... البته اون فضا رو مناسب گفتگو نمیدونم ... منتهی صرفا برای اینکه حساب کاربری شما تو لیست تلگرامم بیاد، مطلب رو ارسال کردم.
فکر می کنم داشتن یک حساب کاربری تلگرامی از نویسنده وبلاگی که دنبال می کنم، بهتر از نداشتنش باشه ...
پاسخ:
خواهش میکنم. زحمت ممنون که زحمتشون رو میکشید
ممنون و متشکر. ما هم این نوع احتیاط ها رو زیاد در نظر میگیریم از وقتی خداحافظی های یهویی زیاد شده در بلاگستان
۰۴ مهر ۹۶ ، ۲۰:۴۳ حسن قاسمی
سلام علیکم
مسابقات R5 تمام شد
 
یک بحث باز هم سن و سال است که طبق اون چیزی که نگاه کردم، اگه اشتباه نکنم تو فینال، فقط یک فینالیست 27 ساله بود و مابقی خیلی از نظر سنی بزرگتر بودن و طبعا ثمره این سن برای یک ورزشکار، تجربه هستش و این یعنی اینکه کار برای جوانترها به شدت سختتره، اما حضور جوانترها هم در این مسابقه نشون دهنده توانمندی بالای هستش که ماشاء الله دارند...

یک مسئله برای خوم جالب هستش اینه که بیای یک وبلاگی رو دنبال کنی و بعد خواهر نویسنده وبلاگ تو تیم ملی باشه! این واقعا فوق العادس...

علی ایحال برای خواهر شما آرزوی موفقیت دارم.
کسب نتایجی که برای اولین بار در یک رقابت جهانی بدست آوردن، قابل تحسینه ...
ان شاء الله که تو مسابقات جهانی المپیک (یا پاراالمپیک) شاهد حضورشون باشیم و در وبلاگی که اون زمان معلوم نیست چه نام و آدرسی داشته باشه، اون رقابت ها بشه موضوع بحث، ان شاء الله...
پاسخ:
سلام علیکم
اول خیلی ممنون از شما که این چند روز خیلی زحمت کشیدید و کمک کردید
خیلی ناراحت بود. چون رکورد ایران رو قبلا زده بود تو تمرینات داخلیش گویا خیلی توقع مسئولین کاروان ازش بالا بوده هی بهش تاکید میکردن خوب باید بزنه استرسش زیاد بود خراب کرد. باز سرمربی شون خوب حواسش بهش هست. کلی دلداریش داد. الحمدلله تو R4 سهمیه پارا جهانی و پارااسیایی رو گرفت.

واقعا؟! خانم تمام اطلاعات وبلاگ خودش رو فراموش کرده. وبلاگ خودش رو دنبال میکردید چی میگفتید؟
ممنون و متشکر
ان شاالله همه ی بچه های ایران هر جا هستند برای وطنشون افتخار افرین باشند
سلاااااااام بالاخره من رمزم رو بازیابییی کردممممممم

صدای منو از شهر اوسیک کرواسی نداری :)
پیامم رو داری  ;)
پاسخ:
عه ببین کی اینجاست
سلام
چه عجب بابا
خوش اومدی :)
همه جوره قبولت دارم. صدا تصویر پیام :)
سلام 
واقعا ممنون از همه ی بزرگواران مخصوصا اقای قاسمی که لحظه به لحظه مسابقات رو دنبال میکردن و وقتی من خبرا رو نمیرسوندم اطلاع میدادن و درجریان میذاشتن خواهرم رو
واقعا ممنونم بخاطر این همه لطف که بهم دارین و بقول خودم انرژی مثبتی که دادین ان شاءالله همیشه سلامت باشین و موفق
پاسخ:
@جناب قاسمی


+بله بله منم ممنون
۰۷ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۹ حسن قاسمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ممنون و متشکر از خواهران ******** ... منتهی مطالب خانم ******** (خواهر نویسنده وبلاگ) که مقداری اغراق آمیز هستش، فقط یک سایت بود که لینکش در دسترس خانم ******** هم بود و لذا کار خاصی انجام ندادم ... به برکت این پیگیری، مقدار کمی از هیجانات بازی هم به بنده منتقل شد و اصلا فهمیدم که چه مسابقاتی داره برگزار میشه که معمولا فقط فوتبالش رو متوجه میشم (البته پیگیر دو آتیشه خبرهای فوتبالی نیستم و منظورم حجم خبر هستش)...

ان شاء الله شما خواهران و خانواده محترم، موفق و پیروز و سربلند و سعادتمند یاشید و عاقبت بخیر شوید ... التماس دعا در این ایام مبارک ...

تولد خانم ******** در ایام مبارک ماه محرم رو هم تبریک عرض می کنم (شاید باید تبریک تولد تو پست مربوطه زده میشد، منتهی به آوردنش در این پست اکتفا می کنم (فکر می کنم که تعداد نظراتم از حد طبیعی خارج شده و باید مدتی همچون برجامجویان، طریق اعتدال رو در پیش بگیرم...)) ...
پاسخ:
تشکر و سپاس فراوان
محتاج دعا

+ای کاش برجامیون هم از اول طریق اعتدال در پیش میگرفتند ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">