سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

77.هم اکنون به یاری شما نیازمندیم

يكشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۳۰ ب.ظ
یکی از دوستام چند وقتی هست با بیماری ام اس دست و پنجه نرم میکنه. خب تنها چیزی که من از این بیماری میدونم اینه که اعصاب رو درگیر میکنه و درجات مختلفی داره که حتی میتونه فرد رو زمینگیر کنه. دوستم الان هر از چند گاهی بیماریش به صورت دوره ای عود میکنه. از نظر روحی به شدت داغونه و من نمیدونم چطور میتونم کمی حالش رو بهتر کنم. حتی نمیدونم دقیقا در زمان عود بیماریش با چه مسائلی درگیر هست که اینقدر افسرده ش کرده. اگر شما اطلاعاتی دارید در این زمینه و یا پیشنهاداتی که بتونم حالش رو عوض کنم ممنون میشم بیان کنید. تن تون سلامت و دل تون شاد ان شاالله
۹۶/۱۰/۱۰
فاطمه ...

نظرات  (۷)

۱۰ دی ۹۶ ، ۱۶:۲۷ ** دلژین **
طول میکشه تا به پذیرش بیماریش برسه و اوضاعش بهتر بشه ... 
ولی سرچ بزنی راجع به این بیماری اطلاعات خیلی زیاده 
پاسخ:
ممنون دلژین بانو
۱۰ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۸ خانوم فاف
سردی جات اصلن نخوره. 
سردی عامل اصلی افسردگی و ام اسه.
به نظر من اگه به سمت طب اسلامی هم بره خیلی خوبه.
من همین قدر بلدم.
پاسخ:
سلام عزیزم
خیلی خیلی ممنون
حتما باهاش در میون میذارم
۱۰ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۳ پلڪــــ شیشـہ اے
طب سنتی تا جایی که شنیدم راه کار داره برای درمانش. 

پاسخ:
ممنون عزیزم
ان شاالله سلامت باشی
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۴:۳۹ قاسم صفایی نژاد
ان شالله شفای عاجل
پاسخ:
متشکر
ان شاالله
۱۳ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۸ حنه میرا
http://mslifestyle.blog.ir/
پاسخ:
ممنون عزیزم
۱۳ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۸ ستاره جان
سلام خواستم آدرس ام اسی خوشبخت را بنویسم دیدم زودتر از من آدرس را نوشتند :) 
پاسخ:
سلام به روی ماهت:)
دست گلت درد نکنه عزیزم
۱۹ دی ۹۶ ، ۱۵:۰۸ .. مَروه ..
سلام خواهر
شدیدا توصیه میکنم بره سمت طب اسلامی
ام اس خیلی سخت نیست درمانش،احتمال اینکه خوب بشه واقعا هست
لطفا جدی بگیره
آیت الله تبریزیان تو قم و مشهد و شهرری تا جایی که من اطلاع دارم شعبه دارن یه سرچ بزن براشون ببین بنا بر شهر محل زندگی اش کدوم محل بهتر و نزدیکتره...

الهی که حال روحی شون خوب بشه
سخته:(
پاسخ:
سلام عزیزم
ممنون از مهربونیت
به روی چشم:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">