سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

94.

شنبه, ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ

وبلاگهام

دستنوشته هام

صفحات مجازیم

کتابهام

یادگاریهام

برای من مثل سجاده ارمیا هستن

دلم میخواد همه شون رو بسوزونم

کوله بارم رو جمع کنم 

و برم جایی که اشنای هیچ کس نباشم

ارمیا جایی برای رفتن داشت

من ندارم

برای همین دو دستی چسبیدم بهشون


۹۶/۱۱/۱۴
فاطمه ...

نظرات  (۴)

کاش به جای درد دل شنیدن
درد دل کردن رو یاد میگرفتم
۱۴ بهمن ۹۶ ، ۰۱:۴۳ خانم لبخند
یه حالی دقیقا مثل حال الان من. دقیقا.
ماجرای ارمیا را نمی دونم
سلام
همه رو بسوزون
بیا بیان :)

گمشده تراز اینجا پیدا نکردم من :/

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">