سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

112. سمکم کجایی

دوشنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۶، ۱۲:۰۲ ق.ظ

عکس گرفتم از نمونه رنگ های موجود که بفرستم برای ابجی کوچیکه .هر چی گشتم موجود نبود. فایلهای اصلی رو نگاه کردم رنگها هیچ , هیچکدوم از عکسهایی که از قسمت اداب سوگند خوردن در نزد عیاران گرفته بودم تو کتابخونه هم ثبت نشده. 


#سمک عیار تو کتاب کلاس چندم بود؟ از اون زمان تا حالا دنبال نزدیک ترین متن به نوشتار اصلیش هستم و هنوز نیافتم

۹۶/۱۲/۲۱
فاطمه ...

نظرات  (۳)

سلام فاطمه بانو :)

فکر کردم میفرمایید " سمعکم" کو ؟
پاسخ:
سلام علیکم

درسته بنده یک زمانی معروف بودم به مادربزرگ ولی خداوکیلی دیگه اینقدر هم سن و سال دار نیستم 
سلام
عیاران؟ کیا هستن؟
پاسخ:
سلام علیکم
اهل فتوت و جوانمردی
سلام ما را برسان به سمک! اگر پیداش کردین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">