سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

تموم شد و شروع شد

جمعه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۷:۴۲ ب.ظ
ضمن عرض سلام اگر از احوالات ما پرسیده باشید که نپرسیدید عرض شود خدمت تون که بدتر از این تو عمرم امتحان نداده بودم. شاهدش هم اینکه در تمام امتحاناتی که با انواع مشکلات درشون شرکت کردم سابقه نداشته جلسه امتحان رو ترک کنم. امروز برای اولین بار وسط امتحان از فرط گیجی و حالت تهوع رفتم صورتم رو گرفتم زیر اب و دوباره برگشتم. تازه فکر میکردم هنوز نیم ساعت از امتحان بیشتر نگذشته. از اعتراض بچه ها به اینکه چرا برگه رو نمیگیرید ما بریم متوجه شدم ساعت ده و نیمه. 
به هر حال خوب یا بد دادم و به قول م... آزادیم مبارک.
 ان شاالله از فردا میریم که داشته باشیم شروع زندگی رو ^_^
کلی کار عقب افتاده و پشت گوش انداخته دارم متاسفانه که احتمالا خیلی هاش هم از یادم رفته. یکی یکی باید یادم بیاد.

1.از نماز صبح فردا ختم قرآن نصفه رها کرده م رو باید شروع کنم. اینبار علاوه بر خلاصه تفسیر باید صوت ترتیل استاد پرهیزگار هم ضمیمه ش بشه. پس رفت وحشتناکی کردم.
2.باشگاه بدنسازی رو فعلا صبح میرم که یکم به روند بیدار باش آدمیزاد جماعت نزدیک بشم. جلسه اول هم شنبه صبح. شروع مجدد تیراندازی بمونه برای بعد از رسیدن به یه میزان قابل قبولی از امادگی.
3.اتاق رو عید فقط مرتب کردم. یه خونه تکونی حسابی میخواد. مخصوصا پشت میز کامپیوتر. موکت زیر تخت رو باید عوض کنم. کمد کتابم هم با توجه به جیر جیر موریانه ها احتمالا پدرش در اومده. باید بگم آقای بابا فیبر بگیره پشتش رو عوض کنه.
4.کتابهای کنکور خودم رو باید جدا کنم بدم کتابخونه. میخواستم بفروشم به بچه های سال بعد ولی لیست کتابهای تخصصی صنایع کتابخونه رو دیدم پشیمون شدم. همون کتابخونه بدم بهتره. دو سری کتاب هم باید بدم س... .
5. الگوی لباس عروسکهای سفارش ابجی کوچیکه رو باید در بیارم و پیاده کنم. چند ماهه تحویلشون رو عقب انداختم.
6. طرح عروسکهایی که از رو نقاشی بچه ها قرار شد درست کنم رو باید بزنم.
7.کارهای قبلی رو باید لگوی جدید بندازم روشون تو کانل های جدیدم بذارم.
8.یه برش لیزری پیدا کنم الگوی کارهای نمایشگاه تابستون رو بدم بزنه. مخصوصا الگوی کیفها فراموشم نشه.
9.یه سری کار بدم ن... دوخت بزنه نمونه دوختش رو ببینم.
10.لیست ریز اخرین هزینه هام رو باید وارد کنم. یه سال خمسی هم باید در نظر بگیرم.
11.یادداشتهای کاغذیم رو تعیین تکلیف کنم. 
12.یادداشت مجازیم رو جمع کنم تو وبلاگ اول و بقیه وبلاگها رو حذف کنم.
13.کارت کتابخونه رو باید سر وقتش تمدید کنم و یه لیست مطالعه جدید بنویسم و یه سیر مطالعه جدید.
14.تعمیرات لباسام رو انجام بدم. دوختن کش چادر و محکم کردن دکمه بارونی در اولویت اند. 
15. یک زمان مخصوص بذارم برای اشپزی. فعلا همین*
16. یه کلاس و هیات هفتگی پیدا کنم.
17.ارجاعات صوت تاریخ تحلیلی میثم مطیعی رو نکته برداری کنم برای مطالعه بیشتر.
18.یه دستی به حافظه کامپیوتر بکشم.
19.شماره های جدید رو وارد دفترچه تلفن کنم.
20. به استاد کلاس هفتگی قبلی زنگ بزنم بابت دوره جدید تعیین تکلیف کنم.
۹۷/۰۲/۰۷
فاطمه ...

نظرات  (۶)

الهی خدا کمکت کنه و به همه این کارها برسی
پاسخ:
ان شاالله
تموم نمیشن که
مگه شاغلی؟ 
پاسخ:
نچ ولی نیمچه درامدی دارم
سال خمسی! خیلی وقت بود حتی اسمش هم نشنیده بودم... خیلی دور شدیم از این سبک زندگی...

فقط یادتون نره آدرس وبلاگ اول رو به ما هم بدین... :) 
پاسخ:
هنوز متاسفانه به حساب کتاب ها رسیدم 
ان شاالله
۰۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۲۳:۲۳ پلڪــــ شیشـہ اے
:) 
سلام
خداقوت جانانه
ان شاءالله خدا به وقتت برکت بده خواهر
احسنت خانم فعال و پر انرژی
ان شاءالله بهترین و زیباترین روزهای عمرت رو تجربه کنی
با آرامش فوق العاده درونی و بیرونی
پاسخ:
سلام عزیزم
سلامت باشی
وای وای وای کاش نزدیک بودی میگفتم بیای کمک😬
من هم آزادیتون رو تبریک عرض می کنم :)
کلی کار ریخته سرتون :)
پاسخ:
متشکر
بدجور
۲۷ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۶:۳۲ پلڪــــ شیشـہ اے
:)) چه خوب اگر نزدیک بودیم :)) من عاشق کارای هنریم و مرتب منظم کردن یه مکان.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">