سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

6.ما چند نفر

چهارشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۶، ۱۱:۴۲ ب.ظ
حاج میثم آمده بود.
مـ... هم که روز بعد باید میرفت دانشگاه، به خاطر مراسم شب آمد و به جای خوابگاه قرار شد بیاید خانه ما.
هـ... هم بود حتی!

حالا هفتصد و ده روز از آن شب گذشته.

مـ... ساکن شهر خودشان است،
هـ... رفته قم مجاور شده
و من امشب مثلا زائر مشهدم اما در حسرت حرم و زیارت و روضه.

#چنین میگذری ...
۹۶/۰۴/۲۸
فاطمه ...

نظرات  (۳)

تا کی هستی خواهر جان؟!؟
پاسخ:
تا جمعه بودم
خیلی دلم میخواست زیارتت کنم عزیزم
التماس دعا :)
پاسخ:
محتاج دعا
تونستید و زحمتی نبود سلام ما رو هم برسونید
پاسخ:
اگه لایق بوده باشم نائب زیاره همگی دوستان بودم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">