سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

20.عاشق پرواز بودم

سه شنبه, ۲۴ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۰۷ ب.ظ
یه شاتل فضایی داشتم با بدنه سفید و چرخای صورتی.
زهرا که دنیا اومد رفتیم مشهد برام خریدن.
یه هلیکوپتر زرد هم داشتم.
تا همین چند سال پیش هم بودن، تا وقتی چرخ دنده شون کلا خرد بشه.
اگه هزینه ش بود حتما هواپیمای کنترلی و ماکتای جنگنده هم به جمع پوسترای اتاق اضافه میشد.

#چیزایی این روزا یهویی یادم میاد!
۹۶/۰۵/۲۴
فاطمه ...

نظرات  (۴)

موفق باشید!!!
پاسخ:
متشکر
۲۵ مرداد ۹۶ ، ۱۰:۱۹ ماهی کوچولو
فکر میکردم فقط من از این چیزا داشتم با اینکه دخترم 
من تانک و نفر بر و هواپیماهای جنگی و شناسایی داشتم حتی :)) 
پاسخ:
شما دیگه خیلی خاص بودی :)
من اگه دوست غیر مجازیت بودم، مترصد روز تولدت می موندم.
پاسخ:
:)
سلام..

میگم حداقل یدونه از این هلیکوپتر کنترلی کوچیکا بگیرین.. :)
پاسخ:
علیک سلام
دیگه از سنمون گذشته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">