سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

51.خوش اخلاق!

سه شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۶، ۰۹:۰۰ ب.ظ
خطاب به دوستش میفرمود  اینقدر پسر خوب و خوش اخلاقیه فقط وقتی عصبانیه یکم اینجوری میشه. 
گفتم بهت توصیه میکنم دیگه تا متاهل نشدی و پنج سال از تاهلت نگذشته واسطه ازدواج نشی.
گفت: آخه چرا؟ آخه همه چیز خوب بود. نمیدونم چرا یهو اینجوری شد.
و رفت.

#اخلاق دقیقا چیه اونوقت؟

+
از طرف پرسیدند چرا مشت زدی تو صورت زنت که حدقه چشمم بشکنه؟
گفت به خدا دوسش دارم یهو عصبانی شدم نفهمیدم چی شد!
میخوام صد سال سیاه زنده نباشی که عصبانی بشی.
۹۶/۰۷/۲۵
فاطمه ...

نظرات  (۸)

۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۱:۰۹ خانم لبخند
واسطه شدن در کل بد نیست. اما نباید به عنوان واسطه عیب ها رو بپوشونیم. اگه از اول هرچی که هست رو واضح و بی رودربایستی بگیم حداقل اگه چیزی بشه هم براساس تصمیمات خود فرد بوده.
پاسخ:
میدونی بانو جان من مشکلی که با واسطه هایی که برای خودم هم تماس میگیرن دارم اینه که اصلا عیب نمیدونن تا چه برسه به مطرح کردن
:(
پاسخ:
هر چند خیلی خیلی :(( ولی غمت نبینم الهی
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۲:۰۹ خانم لبخند
آره خب اینم حرفیه. مگه اینکه واسطه یه فرد نزدیک به طرف باشه.
پاسخ:
منظورم این نبود که عیب رو ندونن ها
منظورم اینه که اون عیب رو عیب نمیدونن
۲۵ مهر ۹۶ ، ۲۳:۱۵ حسن قاسمی
این هم معضلیه تو جامعه ....

1. خوب بودن از نگاه افراد با هم متفاوته و تصور می کنم که موقع توضیح دادن هم به دو کلمه "بچه خوبیه" اکتفا می کنن... البته اگه محقق سوالاتش رو هدفمند بپرسه، میتونه تا حدودی جواب درست رو دریافت کنه ... سوال کلی، جواب کلی "بچه خوبیه" رو داره

2. به نظرم تا کسی ازدواج نکنه، خود واقعیش زیاد بروز پیدا نمی کنه...

3. مردی که دست رو زنش بلند نکنه، زنش دست روش بلند میکنه

4. اصل شماره 3 اشتباه هستش
پاسخ:
1.بله برای همین ما یک ذره معطل شون نگه میداریم تا خودشون خودشون رو تو تعریف کردن ها لو بدند. 
2.موافقم. یه بنده خدایی میخواست ازدواج کنه به مادرش میگفت من این پسره رو خیلی خوب میشناسم. مادرش میگفت من بیست ساله زن بابات هستن هنوز بعضی وقتا نمیشناسمش بعد تو هیچی نشده میگی میشناسم. البت الان ازدواج کردن یه دختر ناز هم دارن انصافا هم پسر اهل خانواده ای بوده.
3. چه غلط های غیر رایجی!
4.بی شک همین طوره

۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۰ خانم لبخند
آها از این منظر..

+ مورد 3 کامنت بالا منو تو بهت فرو برد!
با این همه رشد تفکرات و نوع نگاه به زن ها، هنوز هم هستند مردایی که اینطور فکر کنند؟
اونم تو فضای وبلاگ؟!
پاسخ:
البته خود جناب قاسمی تو بند 4 جواب دادن
ولی بله هنوز متاسفانه از این مردا پیدا میشن
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۰:۴۸ خانم لبخند
از بس از بند 3 تعجب کردم که دیگه چهارمی رو نخوندم:/  باز الحمدلله.
:(
پاسخ:
😂
۲۶ مهر ۹۶ ، ۰۸:۱۷ حسن قاسمی
اون مورد شماره 3 که من در آوردیه ... میخواستم بنویسم مردی که دست رو زنش بلند نمیکنه، آقاست...  ... منتهی گفتم از باب طنز یک چیز دیگه ی بنویسم، شاید آخرش باید ":)" میذاشتم ... نمیدونم همچین تفکری هم هست یا نه، ان شاء الله که نباشه....
پاسخ:
حالا این موردی که شما نوشتید به طنز که خوبه
از این بدترهاشو شنیدیم و دیدیم حتی
۳۰ مهر ۹۶ ، ۱۴:۴۰ مردی بنام شقایق ...
ما که کلن واسطه شدن رو بوسیدیم گذاشتیم کنار



پاسخ:
احسنت 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">