سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

60.ترمکی

سه شنبه, ۲ آبان ۱۳۹۶، ۰۷:۳۰ ب.ظ
دورهمی نشسته بودیم جای شما خالی چایی میخوردیم که آبجی کوچیکه گفت: دنبال کلاسم میگشتم, رفتم تو یه کلاس از دخترایی که نشسته بودن پرسیدم اینجا کلاس مهندسی اینترنته؟ گفتن نه کلاس فارسی عمومیه, شما هم فارسی دارید؟ گفتم من ترم آخری و فارسی؟! گفتن اصلا بهتون نمیاد ترم آخری باشید! گفتم به شما هم نمیاد ترم اولی باشید!
مامان خانم پرسید چطور؟!
آبجی کوچیکه گفت از بس که آرایش کرده بودند!
روزگاری داریم ما. پریروز یکی از بچه های کنکوری کتابخونه یجوری پرسید شما کلاس چندمی که یه لحظه دلم خواست واقع دبیرستانی بودم و دوباره فرصت تصحیح اشتباهاتم رو داشتم.


#غرض اینکه اینقدر اون صورت بیچاره تون رو زیر انواع مواد شیمیایی مدفون نکنید تا چند صباح دیگه هی به دیگران نگید "چقدر خوب موندی!!!".
۹۶/۰۸/۰۲
فاطمه ...

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">