سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

78.دقیقا نیمه شب

دوشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۱۲ ب.ظ

امشب ساعت دوازده قراره همه برن زیر پست پرزیدنت ترامپ بنویسند که مردم ایران الان به حمایت بین المللی و اینترنت نیاز دارن لطفا به ما کمک کنید. گفتم شما هم در جریان باشید شاید خواستید برید از پرزیدنت ترامپ تقاضای کمک کنید.


#نخندید. یکی به پرزیدنت ترامپ خندید قورباغه شد!

#میگم از همین جا به تحریم های جدید سلام عرض میکنم. سلام تحریم✋ خوبی تحریم✋ حداقل بذار بعد پنج سال من یه دست بارونی پوتین بخرم بعد ییا تحریم✋قربانت تحریم✋

۹۶/۱۰/۱۱
فاطمه ...

نظرات  (۹)

۱۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۲۴ خانم لبخند
:|
پاسخ:
|:
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۸:۳۱ جواد ‌‌‌‌جوادی
غور غورر
و
غوررر غوررررر
پاسخ:
نگفتم نخندید!
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۱۴ ماهی کوچولو
قورباغه :))

هر کسی به ترامپ خندید اگه قورباغه شد بده من ببرم برای آزمایشگاه جانوری مون :))
پاسخ:
حتما میخوای دست و پاش رو ببندی تشریحش کنی😕😂
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۴۴ ماهی کوچولو
نه بابا همینجوری زنده زنده بدون بی حسی ! باید بتونیم با سوزن قطع نخاع کنیم قورباغه ها رو :))
پاسخ:
:|
۱۱ دی ۹۶ ، ۱۹:۵۴ ماهی کوچولو
:)))))

چرا پوکر فیس؟
پاسخ:
جانی :/
۱۱ دی ۹۶ ، ۲۱:۵۱ ماهی کوچولو
:)) به من چه آقا مستر جنگ خواه جانی من نهایتش ماهیم :)) 
پاسخ:
ماهی کوچولو :)
چجوری میخواستن برن بنویسن؟!:)) اینجا ک هیچی باز نمیشه
پاسخ:
به به
سلام المی جان
چه عجب چشممون به جمال شما روشن شد خانم
به نکته جالبی اشاره کردیا
من تا امروز فکر میکردم فقط من از فیلتر شکن استفاده نمیکنم ولی امروز به خاطر ارتباط با مشتری ها تو تلگرام فعالش کردم دیدم نه بابا کلی بچه مثبت داریم و من خبر نداشتم:)
سلام از ماست:)))
والا سرم شلوغ بود فقط وقت میکردم گاهی بیامو بخونمتون:))
یه درصد اگه فک کنی سرم به تلگرام گرم بودو الان نشستم همه تونو دارم میخونم:))
پاسخ:
بعله ان شاالله تلگرامت همیشه فیلتر بشه بیای به ما سر بزنی
البته تلگرام ما رو باز بذارن کسب و کارمون فنا نره😂
۳۰ دی ۹۶ ، ۰۷:۱۱ حسن قاسمی
امکانش هست که نظر بنده روی این مطلب رو پاک کنید؟ برای مورد دومش احتمال میدم که باعث سوء استفاده های برای برخی از افراد بشه.
پاسخ:
انجام شد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">