سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

82.یادم نمیره

شنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۶، ۰۱:۲۳ ب.ظ

تلگرام همچنان فیلتره و فیلترشکن هم بگیر نگیر داره

عکس کار رو تو اینستا میفرستم اما خبری از آن شدن مشتری نیست

پیام میدم بهش

میگه گوشیش خرابه و تبلت بچه ش رو برداشته که اینستا نداره روش

عکس رو به رسم اون قدیم ها اپلود میکنم و لینکش رو پیامک میکنم تا قبل از ثابت کردن عروسکها با چسب اگه تغییری میخواد براش بدم که البته راضی هست و همین شکل رو میپسنده

یاد اولین مشتری اینترنتیم افتادم

چقدر خندیدیم با هم

اون سفارشش رو اشتباه زیر یه کار دیگه ثبت کرد 

من یادم رفت و شماره تماس و اسمش رو نگرفتم

مسئول پست چقدر تعجب کرد که میخوام بسته رو به اسم مستعارش بفرستم

هستی بانو جان؟

من یادم نمیره اولین کسی که بعد مامان و ابجی کوچیکه بهم اعتماد کرد و اینترنتی سفارش داد شما بودی خانم الف مهربونم


#http://l1l.ir/3lmy

۹۶/۱۰/۱۶
فاطمه ...

نظرات  (۱۵)

۱۶ دی ۹۶ ، ۱۳:۲۸ جناب دچار
منو رو بدین لطفا :)
پاسخ:
اون بالا سربرگ دست سازه ها 
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۳:۴۲ خانم الفــــ
خوشحالم که یادگاری عزیزی ازت دارم و هر روز میبینمش و به یادت میوفتم😊😍هر کی میبینه میگه چه قشنگ و باسلیقه ست .و من یاد دوست و خواهر عزیزی میوفتم که باعث افتخاره .تنت سلامت آبجی :-)

وای چقدرخندیدیم:-):-) شبیه دختربچه های ۷ ساله ذوق زده بودم :دی
پاسخ:
ممنونم ابجی جان
لطف داری شما
اوهوم 
 ما هم که کودکان درونمون بیش فعال😊
بیچاره پستچیه فکر میکرد چه محموله خفنی رو داره جا به جا میکنه😂
چه حس خوبی داشت کار خانوم الف
پاسخ:
واقعا اگه انرژی ای که از اون سفارش گرفتم نبود شاید ادامه نمیدادم
بنده خدا ضرر هم کرد در راه حمایت از کسب و کار نو پای بنده چون هزینه پست فکر کنم از قیمت کارها هم بیشتر شده بود
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۴:۱۰ خانم الفــــ
اره ضرر کردم,چون گربه هام سیبیل نداشتن😂😂
این چه حرفیه ؟ ارزش اون کارها بیش از این حرفها بود :-) در ضمن منتظرم ارشدتو بدی بز مزاحم شم.
پاسخ:
وای اره هعی نگاه میکردم خدایا من چی رو جا انداختم ولی به چشمم نمیومد😂
منتظر باشی بهتره چون فقط شبا خیاطی میکنم کار یک روزه رو یه هفته ای میدم کار یه هفته ای یه ماهه😂
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۴:۴۷ ستاره جان
منم یادمه الف یه پست تبایغاتی داشت :) 
پاسخ:
حق تبلیغاتم بهش ندادم :)
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۱ صبا مهدوی
شما که دسته تو کار تولید ملیه هم خودت برو سروش هم مشتریها را تشویق کن برن
پاسخ:
بنده در سروش هستم😉
ولی بسیار کند هست 
با جماعت قانون مدار اونجا در ارتباطیم به صورت ذغالی😎
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۲ صبا مهدوی
عجب پس گربه بی سیبیل میندازی به مردم :-)
پاسخ:
بلی بلی :))
۱۶ دی ۹۶ ، ۱۸:۰۹ خانم الفــــ
ما صبرمون زیاده :) خدا ان شاءالله به وقتت برکت بده 
پاسخ:
ممنون ممنون :)
از توی نظرات وبلاگ مرضیه دیدم شمارو :(
پاسخ:
خوش اومدی
این دختر معلوم نیست کجاست
خودشو با درس خفه کرده فکر کنم
 :((((((
خوب میشه
پاسخ:
امیدوارم :)
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۱:۲۸ قاسم صفایی نژاد
سایتی شبیه دیوار و شیپور و اینا نیست برای فروش این گونه کالاهای خانگی؟
پاسخ:
تو شیپور و دیوار خیلی کم فروش میره. اونجا بیشتر کارهای دست دوم میذارن. اینا فروش اصلیش تو اینستا و تلگرام هست. من تبلیغ چندانی نکردم بعضی از سفارش های بزرگ و عجله ای رو هم قبول نمیکنم چون اصل الان برام کنکوره. اول باید تکلیفم رو با اون مشخص کنم
۱۷ دی ۹۶ ، ۱۲:۰۶ قاسم صفایی نژاد
نه. شیپور و دیوار رو مثال زدم. یه سایتی شبیه اونا که مخصوص این کالاهای دست‌ساز باشه وجود نداره؟
پاسخ:
چرا هست ولی خیلی اشنا و محل رجوع نیستند. در واقع فروش اصلی باز تو اینستا و تلگرامه 
چرا پرانتزها اینطورن؟
اوناهمه خنده ست! :)
پاسخ:
شما گذاشتی :)
همیشه خندون باشی ان شاالله
۱۷ دی ۹۶ ، ۲۳:۲۲ خانم لبخند
واو چه کار قشنگیه! آفرین.
پاسخ:
ممنون
چشمات قشنگ میبینه عزیزم
برعکس ک میذارم درست میشه :|
پاسخ:
گوشی منم بعضی وقتا اینجوری میشه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">