سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

87.هنوز هم برام سواله

چهارشنبه, ۲۰ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۲ ب.ظ

یه روز تو تاکسی نشسته بودم و بیرون رو نگاه میکردم که تیپ و لباس و آرایش یک خانمی توجه ام رو جلب کرد. بعد از اون تا مدت ها برام دغدغه بود که اگه هدف از این حجم آرایش قشنگ شدن هست پس چرا بعضیا خودشون رو جوری درست میکنند که آدم از دیدنشون وحشت میکنه.


#الان چهره محجبه الهه حصاری رو دیدم تو دورهمی باز یاد خاطره بالا افتادم

۹۶/۱۰/۲۰
فاطمه ...

نظرات  (۶)

رسانه ملی مجبورن اینطوری بپوشن
پاسخ:
کاش همیشه مجبور بودن
خیلی زیباتر از عکس های جشنواره ای بود
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۱:۵۰ خانم لبخند
جوابشو پیدا کردید به منم بگید.
البته به نظرم میشه گفت الان دیگه خیلیا دنبال زیبایی نیستن و هدفشون فقط و فقط جلب توجهه اونم به هر قیمتی. که من واقعا نمیدونم این چطور با زیبایی طلبی ذاتی آدم جور درمیاد.
پاسخ:
منم نمیدونم واقعا
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۷:۴۵ ستاره جان
کلا در مورد پست نظری ندارم 
این الهه حصاری هم نمددنستم کیه سرچ زدم فقط قیافه شو نگاه کردم یه قیافه معمولی 
نوشته اعتراف می کنم برای اینکه دیده بشم بازیگر شدم 
پاسخ:
منم اسمش رو نمیدونستم تا قبل از اینکه مدیری معرفیش کنه
خودشم تو برنامه تاکید کرد
۲۱ دی ۹۶ ، ۰۸:۰۲ جناب دچار
عه دورهمی بود دیشب؟ :)
پاسخ:
آری
من همون این پودرا اسمش چیه میزنن پوستشونو صافو خوشگل میکنن از همونام نمیزنم یکی مثلا خوشش بیاد پس فردا بدون اون منو ببینه نگرخه بچم:))
بعضیا بخاطر جلب توجه اونجوری میکنن بنظرم
پاسخ:
من ضد افتاب رو هم به زور میزنم 
به قول آقای بابا طبیعیه طبیعی ام :))

این دیگه از اون جلب توجه های برادر حاتم طائی هست :")
شاید هدفشون جلب توجه بیشتر نه زیبایی


سربزنید
پاسخ:
جلب توجه هم جلب توجه های قدیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">