سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

90. بی ربط

چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۶، ۱۱:۵۹ ب.ظ
سه روز دیگه بیست و هفت ساله میشم. 
مهمه؟ 
مهم نیست 
اما اینکه به تصوراتی که از خودم در بیست و هفت سالگی داشتم هیچ شباهتی ندارم چی؟ اینم مهم نیست؟!
باید احساس شکست کنم یا ناامیدی؟!
نمیدونم.


#لطفا توی نظرات از تصوراتتون درباره من بنویسید. همین چیزهایی که گاهی عمومی و خصوصی میگید و اشتباه یا درست از اب درمیاد. بهش نیاز دارم
۹۶/۱۰/۲۷
فاطمه ...

نظرات  (۱۱)

۲۸ دی ۹۶ ، ۰۵:۴۲ ستاره جان
۱. تو یک عدد دهه شصتی کوچک هستی! 
من فکر می کردم همسنیم :) چرا؟ نمی دونم!
۲. تصوراتت از خودت در ۲۷ سالگی را نمیتونم درک کنم چون هیچ وقت از خودم تصوری برای آینده ام نداشتم 
اما خوب من اواخر ۲۷ ازدواج کردم
امیدوارم هر وقت ازدواج کردی یه ازدواج پایدار و زیبا و پرآرامش و خوشبختی داشته باشی :) 
تولدت هم مبااااااارک پیشاپیش ^___^ 
📯📯📯📯📯🎻🎻🎻🎻🎺🎺🎺🎺🎷🎷🎷🎸🎸🎸📸🕯🕎🌹🌹🌹🌹🍻
پاسخ:
ممنون ستاره جان
1.یس یس :) منم اولش اینطور فکر میکردم :))
2.یه سری هدفها برای خودم داشتم که تا 27 سالگی بهشون برسم. تحصیلی شغلی ورزشی و با قاطعیت به هیچ کدومشون نرسیدم. برای بقیه عمرم برنامه ای نداشتم و ندارم. بی برنامه جلو برم شاید نتیجه بهتری حاصل بشه.
ممنونم. ان شاالله شما هم خوشبخت بشی. ازدواج از اون چیزهایی بود که هیچ وقت تو برنامه م راهش ندادم. دلم میخواد یه اتفاق یهویی باشه^_^
همیشه فکر میکنم دختر محکمی هستی و البته حاضرجواب:)))

تولدتون مبارکاااا
پاسخ:
متشکر عزیزم
قسمت اولش رو همه میگن ولی اشتباه میکنن چون حکایت سرخ کردن صورت با سیلیه
قسمت دوم هم نذار بگم نذار بگم :)
زیر بار حرف زور نمیرم و خب همونطور که خودت میدونی این باعث عصبی شدن بعضیا میشه
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۰:۲۴ حسن قاسمی
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
این مهمه که چرا به تصور 27 سالگی نرسیدید.
یک بخشش مربوط میشه به شرایط فرد که دست خودش نیست. یک قسمتی مربوط میشه به عملکرد فرد که دست خودشه. به نظرم بهتره که ریشه یابی بشه که چرا این فاصله ایجاد شده وگرنه صرف اینکه از شنبه فلان میکنم، شاید زیاد مثمرثمر نباشه. ریشه یابی در این موضوع، در مورد شرایط پیرامونی فرد، به نطرم حتی میتونه یک مقاله بشه.

شکست که معنی نداره، ناامیدی هم درست نیست.

در مورد خود شما، طبعا نمیشه از روی متن نسبت به افراد شناخت پیدا کرد، از طرفی، خود فرد هم در متن هاش حتما ملاحظاتی رو رعایت میکنه.


علی ای حال بر اساس یادداشت ها، تصورم اینه که یک فردی هستید که در اغلب مسائلی که تمام انسان ها به دانستنش نیاز دارند، به جمع بندی نهایی رسیدید (جوان های زیادی هستند مثل حقیر که هنوز نمیدونن باید چه کار (کار به معنی شغل نیست) کنند و لذا در تصمیم گیری مشکل دارند).

بر اساس متن های نوشته شده، شما رو *** ** ******* ******* ** **** ***** **** میدونم.

خدا حفظتون کنه

ان شاء الله که هرچه که خیر شماست، برای شما رخ بده و ان شاء الله یکی از یاران نزدیک حضرت مهدی (عج) باشید و یا در آینده از یاران نزدیک ایشان قرار بگیرد (حتی قبل از ظهور)

این بحث تصور از 27 سالگی، برای بنده تلگنر خوبی بود. این میره تا عیدنوروز که ببینم برای این تصور 26 سالگی چه کنم، باز شما دوماه جلوتر هستید (البته متولد اردیبهشتم و تو عید به دنیا نیومدم)
پاسخ:
ممنون و متشکر از حسن نظر و دعای خیرتون
گاهی وقت ها ادم یادش میره شکرگزار چه چیزهایی باشه
و صد البته شکرگزاری فقط کافی نیست
دانستن با خودش مسئولیت میاره
و وقتی ادم احساس کنه تمام و کمال از پس این مسئولیت برنیومده
حالش میشه مثل حقیر

ان شاالله که خداوند عمر بابرکت و با عزت نصیبتون کنه همراه خانواده محترمتون

*اون جمله رو مخفی کرد چون واقعا لایقش نیستم
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۵:۳۰ مـــیـــچـــکـــا بانو
به‌به خانوم خانوما :)
تولدت پیش‌پیش مبارکا :*
ب امید خدا صد و بیست سالگی‌ت رو بیای اینجا اعلام کنی :)
بعد منم بیام تبریک بگم :p 

دترجان
چرا انقد پریشونی؟!
تو ی خانوم باسواد و آگاه ب شرایط روز دنیایی 
تو این دوره و زمونه ک خیلیا نمی‌دونن کی ب کیه این حجم اطلاعات ستودنی
این ک کلی چیزای خوشگل درست می‌کنی خیلیا بلد نیستن قیچی دست بگیرن ستودنیه
این ک خودت میگی خیلی وقتا درد داشتی(البته نمی‌دونم هنوزم درد داری یا نه) و تحملش می‌کردی ب آینده فک می‌کردی و امیدوار بودی ستودنیه .. خیلیا دووم نمیارن و دست ب هر کاری می‌کنن
ببین منم این روزای پریشون رو داشتم ولی تحمل کردم صبر کردم نتیجه‌ش رو هم دیدم
توکل کن ب خدا 
خدا درمان همه‌ی دردای بشره
خدا خودش قول داده
روزای خوب زندگی تو هم میاد
مطمئن باش :*
پاسخ:
به به به خودت خانم خانما
میگفتی یه مورچه زیر کلیکهات قربونی کنم حداقل :)
ان شاالله سالم و سلامت باشی خدا بهت عمر با برکت و با عزت بده همراه عزیزانت

آخ میچکا جان واقعا پریشون بهترین وصفه برای حالم
دعا کن برام عزیز دلم :*
۲۸ دی ۹۶ ، ۱۹:۲۸ خانم لبخند
سرسخت، اهل سیاست، آروم، خاکی و خوش خنده!
اینا ویژگی هایی بود که تا به الان راجع بهت حس کردم :)
پاسخ:
حست مستدام عزیزم :)
فقط خدا نکنه اون وسط رگ عصبانیتم بگیره :))
۲۸ دی ۹۶ ، ۲۱:۱۷ صبا مهدوی
یه دونه ای:-)
تولدت مبارک فاطمه جان
پاسخ:
میدونم ^_^
ممنون صبا جانم
برای دختر مذهبی مثل شما ازدواج یهوییه برای بقیه نه!چون خودشون آستین بالا میزنن:)))

الهی خوشبخت بشی مادر ؛)
پاسخ:
نگووووووو :))

ممنون ننه جون. ان شاالله ^_^
راستی احساس شکست نکن.
اگر به آنچه میخواستی نرسیدی از آنچه هستی نگران نباش
مولاعلی علیه السلام
پاسخ:
اوهوم
ناشکر نباید بکنم
خیام نیشابوری:

امروز تورا دسترس فردا نیست

....

کاین باقی عمر را بها پیدا نیست


+خلاصه نظر خصوصی یکی از بزرگواران

گاهی انسان نیاز دارد بایستد، ببیند در گذشته چه کرده است،
الان کجاست
و چه مسیری برای آینده در پیش گرفته است؟ 
باید پرسش کند از خود؛ در مورد همه چیز:
خودش، خانواده‌اش، حرفه‌اش، بایدها و نبایدهایش. 
امروز برای من آن روز است. 
مهم نیست جواب همه پرسش‌ها را بدانم یا نه.
مهم این است که پرسش‌ها را از خودم بپرسم
 و تلاش کنم به پاسخ‌هایی شایسته برسم.
 پاسخ‌هایی که می‌تواند مبنای اهداف و مسیر آینده شود.

+خلاصه نظر خصوصی یکی از بزرگواران
۰۴ بهمن ۹۶ ، ۲۲:۰۹ انارماهی : )
من خیلی به تصورات خودم از بیست و پنج سالگی شبیه بودم
خیلی
یه جور ترسناکی شبیه بودم که ترسیدم بعد از اون رو تصور کنم
واقعا ترسیدم
حالا یک ماه و یک روز دیگه بیست و هفت ساله میشم ... بی هیچ تصوری
پاسخ:
چه جالب
تبریک میگم 
در عوض من همون قبلا هم برای بعد 27 سالگی تصوری نداشتم😕

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">