سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

پاستوریزه

شنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۹:۴۹ ب.ظ
یکی از خصوصیات بدم _ شما بخونید مزخرفم_ این هست که وقتی توهین و بی ادبی میشنوم یا میبینم مغزم به کل هنگ میکنه. تا ساعت ها ذهنم درگیره که چرا چنین حرفی طرف زد یا چه لزومی داشت اینطور بگه یا چطور به اینجا رسیده . فرقی هم نمیکنه از اقوام باشه یا غریبه. مخاطبش من باشم یا دیگری. دلیلش چی باشه یا هر چیزی. کلا هنگ میکنم. 

#عنوان کلمه ای هست که تو مدرسه در جواب "عیبه" گفتن هام بهم میگفتن
۹۷/۰۱/۰۴
فاطمه ...

نظرات  (۶)

پاستوریزه ای دیگه عشقم😝😝
انا خسته انا دوتا مسابقه تو یه روز انا خواب😐
۰۴ فروردين ۹۷ ، ۲۲:۱۴ پلڪــــ شیشـہ اے
 :) این حسن شما به چشم معیوبان عیب میاد.
 واقعا بی ادبی غیرقابل تحمله. 
آیکن حس انزاجاز :)))
منم همینطور بودم. و هستم هنوزم. قبلا بیش‌تر. الان کمتر. 
پاستوریزه خیلی بهتره از حاج آقا!
من هر موقع به چنین موضوعاتی اعتراض میکنم بهم میگن حاج آقا :| با لحن تمسخر آمیز
به من میگفتن ملا :)
لاتاری رو امروز دیدم، فیلم خیلی خوبی بود، متنهی مثل نقل و نبات فحش میدادن. یعنی همنقدر بی حیا!
انصافا، هم نوشتن فحش بدون هیچ غرضی، سخته، چه برسه به بیان کردنش به صورت عمومی. البته شاید در برابر مابقی فیلم های سینما، پاستوریزه محسوب میشه!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">