سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

7.حکایت یک کور بینا شده

پنجشنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۶، ۰۸:۵۹ ب.ظ
گویا میزان حسرت دیشبم آنقدر عمیق بود که امروز، اذن دخول از باب الجواد و زیارت از دارالحجه و روضه روز شهادت امام صادق علیه السلام و مداحی حاج میثم و وداع شهدای گمنام و فاطمیون را یک جا نصیبم کردند. شکرا لله.


#برایتان همان چیزی را خواستم که برای خودم. عاقبت بخیری و بس. گفتم تا بدانید چقدر عزیزید
۹۶/۰۴/۲۹
فاطمه ...

نظرات  (۷)

گوارای وجودتون این زیارت فوق العاده
پاسخ:
آخ که چسبید خواهر جان
جای شما خیلی خالی بود

۳۱ تیر ۹۶ ، ۱۲:۵۵ ماهی کوچولو
واااای خوش به سعادتت خانوم گل ^__^
ان شاء اللّه همیشه از این اتفاقات خوب قسمتت بشه :) 
پاسخ:
ممنون عزیزم
ان شالله همچنین برای شما
۳۱ تیر ۹۶ ، ۲۰:۴۱ خانوم فاف
چه عالی.
زیارتت قبول.🌹🌹
پاسخ:
ممنون عزیزم
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۰۷ خانم الفــــ
من اینجا کامنت داشتم ها:-)
پاسخ:
خب خصوصی فرستادی آبجی. چجوری تایید کنم من :|
آها :)
+
خانم الفــــ : ممنون بابت اینکه به فکرمون بودی و بابت دعای خیلی عالیت..خیلی ممنونم
من : خواهش میکنم. وظیفه بود آبجی جانم
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۱:۵۶ قاسم صفایی نژاد
السلام علیک یا امام الرئوف
سپاس از دعا
پاسخ:
خواهش میکنم
۰۱ مرداد ۹۶ ، ۱۳:۲۱ خانم الفــــ
ای وای :-) ببخشید, اشتباهی خصوصی فرستادم:-D 
ممنون ممنون:-)ببخشید به دردسر افتادیا:-)
پاسخ:
اصلا کمرم خم شد زیر بار زحمت ها و دردسرایی که بهم میدی آبجی :))
سلام علیکم
نمیدونم از برنامه های زیر سایه خورشید مطلع هستید یا نه؛ منتهی ظاهرا این کانال خبریش هستش:
https://t.me/zir_saye_khorshid
پاسخ:
سلام علیکم
متاسفانه اطلاع نداشتم. متشکر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">