سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

68.

چهارشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۱۵ ب.ظ

قبلا ها دو روز که به روز نمیشدی ارسال نظرات شروع میشد:

کجایی؟

خوبی؟

هستی؟

حالا بیست روز هم که نباشی دریغ از یک زنده ای؟


#من زنده ام فقط سرم یکم به درس و خیاطی مشغوله یکمم بیشتر دلم برای بلاگی ها تنگ شده. همین

۹۶/۰۹/۰۸
فاطمه ...

نظرات  (۶)

خب خدا رو شکر که زنده‌ای :)
عنوان پستت عدد مورد علاقه‌ام بود :دی گفتم بیام عرض ارادت کنم
پاسخ:
شباهنگ که عرض ارادت گرفتی همه عمر
دیدی که چگونه عرض ارادت شباهنگ گرفت!

حالا معنیش سر راست در نیومد شما ببخش ولی کلا همیشه ارادت داریم خدمت شباهنگ بانو :)
۰۸ آذر ۹۶ ، ۱۴:۱۶ ماهی کوچولو
:) کلا قدیما همه چی بهتر بود
موفق باشی تو درس و خیاطی 
پاسخ:
گفتی قدیم
دلم تاب بازی خواست :/
ممنون ماهی کوچولو جان. همچنین
البته در اینستاگرام فعالیت دارید :دی
پاسخ:
صد تا که هیچ. هزارتا پست و لایک و نظر و فالو اینستا فدای یه خط وبلاگ
صدالبته صدالبته! 
منظورم این بود که شاید ماها برای همین فعالیت‌ها، دیگه توی وبلاگ ازتون سراغی نمی‌گیریم مثلا! 
پاسخ:
خب اینستایی ها رو فاکتور میگیریم به خاطر شما
بقیه کجایند؟
دقیقا کجایند؟
وای خیاطی :) چه دخملی داریم ما 
پاسخ:
از اون خیاطی حرفه ای ها که نه 
بیشتر کاردستی طور😊
من هیچی از خیاطی نمیدونم :)
پاسخ:
منم خیاطی بلد نیستم ولی دوخت زدن چرا :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">