سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

100.

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۶، ۱۱:۲۳ ب.ظ
+ چی غر میزنی با خودت؟
× میگم ظرف پنج سال از فعال سیاسی فرهنگی شدم خیاط باشی. بعید نیست پنج سال دیگه برم ترکیه خواننده بشم


#دلم تنگ شده برای اون روزها. ساکن شدم من, فراری از سکون
۹۶/۱۱/۱۷
فاطمه ...

نظرات  (۶)

۱۸ بهمن ۹۶ ، ۰۰:۲۰ پلڪــــ شیشـہ اے
وای دقیقا مثل حرفای امروز من با خودم. :| زندگی بدون اون شور و هیجانات گذشته مزه اش رو برام از دست داده.
پاسخ:
طایر گلشن قدسم چه دهم شرح فراق

+یاد این شعر حضرت حافظ افتادم
می فهمم این دلتنگی برای گذشته رو.
پاسخ:
ممنونم از همدردیت عزیزم
!!!
دارید کار اقتصادی، اونم تولیدی انجام میدید!
تو شرایط فعلی، کار از این بهتر هم مگه هست؟ (به جز دفاع از حرم)،
از طرفی دارید درس هم میخونید! تو انیستاگرام هم فعالیت سیاسی فرهنگی میکنید!... افراد اینجوری کمند...

متن 99 هم خیلی خوب بود...

از 95 هم که کماکان خبری نیست...
پاسخ:
چی بگم
ربطش چیه؟

از دنیای خشن به دنیای لطیف دخترانه اومدی،بده؟
پاسخ:
یجوری گفتی خشن حس کردم تمام اون مدت مشغول کشتی کج بودم
چی فکر می کردیم
چی شد


موفق باشید
پاسخ:
متشکر
خخخخخخخخخخ
بعیدم نیست :)

البته در فضای جدی باید بگم اون فضای سابق شما برای همه مقطعیه.
پاسخ:
کاش نبود
لااقل کاش همه ش نبود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">