سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

گزینه بعدی سقف

چهارشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۹:۰۸ ب.ظ

مامان خانم: چرا چسبیدی به دیوار؟

_ از رو زمین خوابیدن ناامید شدم گفتم شاید روش کوالا جواب داد 

+ باشه بخواب بخواب


آقای بابا: زیاد خوابیدیا اینجوری شدی

_ من یه هفته ست خواب ندارم شما میگی زیاد خوابیدی؟!

+خب میخوابیدی!



#شبا تا ساعت سه به خاطر اضطراب زیاد خوابم نمیبره. به جان کندن تا خوابم میبره صبح شده سر و صدای بلند شدن اهل منزل و رفت و امد. بیدار که میشم اینقدر منگم که نه میتونم درس بخونم نه به خاطر بدخواب شدن خوابم میبره. اگر هم خوابم ببره مثل امروز عصر یهو یه مزاحم پیدا میشه. از کهنه رویی و لوله کش بگیرید تا تعمیرکار یخچال. خلاصه فقط منتظرم جمعه امتحان رو بدم بگیرم بخوابم. بعله. از اتاق فرمان اشاره میکنن یادت رفته رفتی از شنبه صبح کلاس بدنسازی ثبت نام کردی🤦‍♀

۹۷/۰۲/۰۵
فاطمه ...

نظرات  (۱۱)

باورم نمیشه 
چقدر برات مهمه قبول شدن تو ارشد :| 
پاسخ:
قبولی مهمه ولی نه اینقدر
مرضم نسبت به اسم امتحانه😭
خوبم نمیشه
من تمام ترم سر کلاس امارمون درخشیدم به طوری که چون تنها داوطلب تدریس مبحث بودن بچه ها چشم دیدنم رو نداشتن
بعد شب امتحان از استرس نخوابیدم امتحانم رو هم جوری خراب کردم که استاد به خاطر نمره کلاسیم نه و نیم داد که قبول بشم

کنکور یک ربعی😎
بعدش کباب و زیتون پرورده😋😋
پاسخ:
فقط دارم تصور میکنم زمانی رو که از جلسه بیای بیرون بعد بگردی منو پیدا کنی از پشت شیشه شکلک در بیاری بیا دیگه بیا 😒
کنکور یک ربعی😎
بعدش کباب و زیتون پرورده😋😋
پاسخ:
کاملا مشخصه کنکور رو به خاطر اون کباب و زیتون میخوای بیای بدی😎
ارشد؟
بدنسازی خوبه، فقط وزنه سنگین نه، سبک بدن سالم
پاسخ:
بلی
ببینم چه میشود
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۱۲ پلڪــــ شیشـہ اے
از این دمنوش های آرامش بخش دم کن خواهر یا قرص ضد اضطرابی چیزی بخور. سلامتیت از همه چی مهم تره. :) خدا مراقبت باشه
پاسخ:
قربان محبتت ولی با معده حساسم چه کنم بعد خواهر که هر طعمی رو نمیپذیره😎

از تهدیدات مامان خانم: امسال اگه به خاطر امتحان مریض بشی از خونه میندازمت بیرون
+اخ جون میرم با گربه های کوچه دوست میشم😂
۰۶ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۰:۳۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:))) 
نکن با خودت همچین.
بعد از ارسال پیام یادم افتاد به معده. 
پس هی نفس عمیق بکش 
ان شاءالله که این حالتهات بر طرف بشن از امشب
پاسخ:
قربانت
خدا شما مهربون ها رو نگهداره برام😘
یه کامنت گذاشتم، یه متر! بعد زدم ارسال شه، نشد! بعد بلاگ قاطی کرد :|
نوشته بودم که منتظر تموم شدن نباش، تموم نمیشه! یعنی هی باز پیش میاد. این امتحان تموم میشه، اون تکلیف شروع میشه، اون تکلیف تموم میشه، باشگاه شروع میشه! کلا این زندگی نمیذاره زندگی کنیم:))))
الان من خودم امروز یادم افتاد که مسابقه ی احکام دارم و بعد از کنکور باید بشینم اونو بخونم🤦‍♀️
+ انشاالله موفق باشید!
+ رشته تون چیه راستی؟
پاسخ:
یعنی حتی بیان هم با ما کنکوری ها لجه😂
ممنون از محبتت عزیزم
مهندسی صنایع
زیبا 
اون که گفتم جزو آرام بخش ها نیست که خره :/ 
اصلا جهنم نخور 
با همون دریچه ات هی تپش بگیر آخرش فکر کری چیه؟ نارسایی! نارسایی قلبی 
شوخی و تعارف هم نداره 
اون وقت نه ارشدت رو میشناسه نه امتحانات نه نمره الف بودن نه تاپ بودن و هیچی 
اون وقت باید مشت مشت قرص بخوری 
لازم نیست دم به دقیقه بخوری 
طبق اوردر بخور کنارش آرام بخشهای گیاهی استفاده کن 
و از خود طبیعت 
البته نه نکن 
نمیخواد 
همین راه خودتو برو :) 
پاسخ:
دم دستت بودم میزدی منو :))
ان شاء الله که تو آزمون اونچه که برای شما خیره رقم بخوره 🙏

این کلیپ ظاهرا زمانی که زلزله ها تو بورس بودن، ساخته شده (با حال و هوای همون زمان، جالبه):
instagram.com/p/BdSDo63hSBB
پاسخ:
اصلا اصلش هم همینه
منتهی ما خیلی فیکیم

ممنون و متشکر
الان سر جلسه ای؟
پاسخ:
خیر
نوشتم جمعه صبح امتحانه
برای ارشد استرس داشته باشی و جوش بزنی،باختی!
پاسخ:
باخت خوبه. تبخیر شدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">