سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

سنجاقـ ـَک

یادداشتهای یک دهه شصتی

عجب شوهری هم کردم!

دوشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۱:۲۸ ب.ظ

تو گیر و دار ویزیت های بعد از خونریزی معده م هر بار میرفتم پیش دکترم منو به حرف میگرفت که نصیحتم کنه کمتر حرص بخورم. یه بار برگشت گفت تو چرا شوهر نمیکنی؟!

من :|

گفتم خودم کم بدبختی دارم پسر مردمم بیچاره کنم؟!

گفت تو ازدواج کن بعد اینقدر تفاوت ها و مشکلات توی زندگی رو میبینی که واسه این چیزای کوچیک دیگه حرص نمیخوری. 

مجددا من :||

یعنی تو عمرم کسی اینجوری تشویق به ازدواج نکرده بود منو :)

حالا چرا این یادم اومد بعد دو سال؟ 

برای اینکه به این نتیجه رسیدم سخت تر از صبح شنبه شروع کردن باشگاه بدنسازی هم هست:

صبح دوشنبه جلسه دوم رفتن با عضله های گرفته 😫


#شوهر کجا بود 😉

۹۷/۰۲/۱۰
فاطمه ...

نظرات  (۱۱)

:)))
حالا دو جلسه رفتی بدنسازیا 😝😝
مثل بعضی از بچه های روز ما همیشه اسیب دیده و با درد تمرین کنی چکار میکنی؟ :|||
پاسخ:
😏
اتفاقا خیلی خوب توصیف کرده زندگی بعد از ازدواجو:)))))
ولی حرص نخور!
پاسخ:
:)
چشم
عضله گرفته، خوب الان یکی با شما دعوا کنه :)
دکتر اغفال کنیه :)
پاسخ:
دقیقا
۱۰ ارديبهشت ۹۷ ، ۱۵:۰۶ پلڪــــ شیشـہ اے
:)
ایول الله. ایول الله.
همتت بلند خانوووووم.
ان شاءالله یه بخت بی رخت نصیبت.  :*
پاسخ:
ممنون عروس خانم 😊
ان شاالله
:|
نه واقعا شوهر کجای این داستان بود؟
پاسخ:
در متن ماجرا
خوب باشه هر وقت اومد خوش اومد
پاسخ:
والا 
😂😂😂 من یه بیماری دارم ، هعی هرجا میرفتم دکترا میگفتن زوووود شوهر کن😂😂😂 یه بار رفتم پیش استادم تا نشستم گفتم ببین دکتر میخوای بگی زود شوهر کن‌، من پاشم برم 😂😂😂 
بیچاره گفت نه نه ! کی شوهر میکنی ؟؟؟ گفتم ۳۵ اینا 😂😂😂 
گفت خیلی تایم خوبیم هست ! 😂😂😂 شوهر میخوای چیکااار 😂😂😂
پاسخ:
خدا نکشدت خانم دکتر😂
خدا بد نده؟


ولی دو سه روز دیگه خوب میشی.
قرص جوشان منیزیم برای گرفتگی عضلات عالیه. علاوه بر اون موز.
پاسخ:
خدا که بد نمیده
سلامت باشی عزیزم
خیلی بهتر شدم 
تو شوهر بکنی فک کنم معده پیوند بزنی :)


پاسخ:
میزنن ؟ :)
فقط استدلال دکتر :))

پاسخ:
اخر استدلال بود

نبودید؟ خوش اومدید
۱۵ ارديبهشت ۹۷ ، ۰۸:۰۱ صحبتِ جانانه
له کرده انگیزه تو 
پاسخ:
والا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">